I’M IN LOVE!!!

Jeg bruker faktisk ikke så mye penger på klær, siden jeg får ganske gode rabatter når jeg gjør innkjøp til butikken. Så om jeg virkelig skal skjemme bort meg selv i blant, slår jeg heller til med en designerveske jeg ofte har drømt om i lang tid!

Og i går gikk min lille Gucci GG Marmont i oppfyllelse!

Jeg solgte nylig en YSL veske på Tise (du finner meg der som magmaloumarthe) for å ha samvittighet til å kjøpe meg en ny, siden vi akkurat har vært på ferie og også sparer til hus.

Men i går kom altså mannen min hjem fra London og hadde med seg denne herligheten under armen, og jeg døde litt av lykke!! Skikkelig overfladisk liksom, men vesker gjør noe med meg, haha!!

Denne uka er det ikke mindre enn fire julebord og bursdager som skal feires faktisk, så gleder meg til å få luftet den for første gang!

Nå gjenstår bare antrekksjakten…:)

//Marthe

(Øredobbene er fra Chloé og leppestiften er fra Louboutin i fargen 505)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg