FROGNER: THE NEW HOT SPOT!

Jeg elsker å bli kjent med nye bydeler når jeg er ute og reiser, og i Oslo er det Frogner som ligger mitt hjerte nærmest!

Jeg elsker arkitekturen, den rolige viben og alle de nye, spennende konseptbutikkene som dukker opp for tiden.

Selv har jeg drevet konseptbutikken, MagMaLou, i Skovveien siden 2011, men da var området som en spøkelsesby å regne.

Butikker kom og stengte like fort som de kom, og det var mye rare konsepter som ikke passet inn der.

Men i løpet av de siste årene har Frogner utviklet seg til å bli en del av bybildet som kan by på det meste-og det BESTE!

Mine Frogner-Favoritter består bl.a av lunsjstedene LETT, Juiceriet og Smoothie Exchange. Til kvelden elsker jeg å spise på Sawan eller Champagneria, etterfulgt av coctails på F6. Når jeg trenger å fixe på enten hår eller negler, drar jeg på den økologiske salongen Eco.Cult, der Hege er helt rå på farge og klipp, mens Malin lager de lekreste neglene. På Kaffebrenneriet har de som alltid god kaffe, og er du SKAM-fan jobber også "Even" her og jeg lover han lager like god latte som han er en fantastisk god skuespiller.

Mina Milanda er helt klart den fineste og mest inspirerende blomsterbutikken i hele Oslo, mens er du kun på besøk i byen, bør du sjekke ut Frogner House som er et leilighetshotell med de fineste rommene, og ligger veldig beleilig inntil min egen butikk, hehe.

Frogner nyeste tilskudd er min venninne, Marte Krogh, sitt nye atelier i Behrensgate 8, der hun skreddersyr sin egen design på bestilling! Og den jenta har så god smak at man blir like inspirert av selve interiøret som hennes eksklusive design av kjoler, buksedrakter og bomber-jakker bl.a!

Bildene er fra gårsdagens Grand Opening, og det ble en legendarisk bra kveld med masse bra folk. Topp stemning rett og slett! Det ligger fremdeles masse snaps både på instastory og snapchatten min (magmaloumarthe) noen timer til, om du vil se flere bilder!

Så neste gang du skal spise,shoppe eller bare ta en drink, så håper jeg du kommer innom oss på Frogner!

OSLOS KOSELIGSTE BYDEL!

Klem//Marthe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg