DET BESTE TIPSET TIL DEG SOM GÅR MED EN FORFATTERSPIRE I MAGEN!

Har du skrivekløe og kunne tenkt deg å skrive en bok?

Er du stappfull av tanker og ideer om et tema du brenner for og ønsker og dele med andre?

Hvis svaret er JA, og du har ikke peiling på hvordan du i det hele tatt skal starte på denne prosessen, så har jeg tips til verdens beste julegave Til Deg Selv!

En av mine aller beste venninner, Tina Holt, har med bakgrunn som journalist, forfatter og forlagsredaktør, laget en e-bok stappfull av tips og oppskrifter på hvordan du kan komme i gang med skriveprosessen, gjennomføre prosjektet og ikke minst øke sjansene for å få den utgitt på et forlag!

Selv slukte jeg boken på bare noen få timer, og jeg ble skikkelig inspirert til å skrive ned masse notater jeg kan ta tak i senere igjen, om tiden skulle føles riktig for å starte et slikt prosjekt selv.

Jeg har, som så mange andre, opplevd at livet ikke alltid går helt som planlagt, og har tidligere delt noen av mine erfaringer, både på godt og vondt, her inne på bloggen. Men jeg har jo egentlig så mye mer på lager (og på hjertet!), så det hadde vært veldig spennende å samle alt i bokform. Først og fremst for min egen sjelsro sin skyld kanskje, men også fordi jeg har veldig troen på kraften av å dele egne erfaringer med andre mennesker.

Jeg har nesegrus beundring for alle som tør å blottlegge seg, uansett hvilke tema det måtte gjelde, for det kan ofte hjelpe mange andre til ikke å føle seg så alene med det man selv har opplevd eller sliter med.

Så hvem vet, kanskje "MagMaLou Marthe" må move over for "Forfatter Marthe" en vakker dag?? Hehe, det vet jeg ikke akkurat, men isåfall blir denne BOKEN et must å bruke som både rådgiver, motivator og inspirasjonskilde underveis!

//Marthe

PS: ut denne uken kan alle mine lesere laste ned boken for kun kr.99,- ved oppgi rabbattkoden "Marthe".

Masse lykke til!!:):)

Fine, flinke Tina, som jeg var så heldig å få være forlover til for et par år siden.

Var akkurat og besøkte Tina, mannen og datteren deres på Hawaii og fikk feiret både bursdag og ti års vennskap!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg