SØT SJOKOLADE OG GLITTER!

På Frogner har vi fått en ny økologisk hårsalong som heter ECO.CULT, men de har akkurat startet med negler og manikyr også, og jeg var så heldig å få testet det ut forrige uke! Og jeg ble så himla fornøyd!! Neglene mine ser nå ut som om de er dyppet i deilig sjokolade og glitter, og de har holdt seg sykt godt! Så om du trenger partynegler til jul, anbefaler jeg deg absolutt å booke time hos Malin! Og skal du farge eller klippe håret ditt, bør du gå til Hege, som er dritrå på dette! ECO.CULT er også kjent for å være best i Oslo på extensions for dere som liker å bruke det, og i tillegg er jentene som jobber der superflinke på fletting!

Så velkommen til Oslos koseligste bydel, Frogner, for en hårstuss, litt farger, fletter eller negler!

Og etter du er ferdig her, kan du jo alltids komme innom oss på MagMaLou i Skovveien for litt shopping eller bare en veldig så hyggelig liten hyggelig prat! God helg! //Marthe

Ps: shellacken fikk jeg sponset, mens klipp/farge betalte jeg fullpris. Men ble så fornøyd at Hege fortjener en skikkelig shout-out!:)

Selve fargen heter "Sweet Chocolate" og oppå har hun drysset på litt glitter og fadet det inn i lakken.

(Btw: Har tidligere fått flere spørsmål angående kulen på leppen min, men har aldri egentlig fortalt om grunnen til det her inne på bloggen før. Men jeg ser at det synes veldig godt på akkurat dette bildet, så jeg kan like godt si det!

Og det er faktisk ikke verre enn at jeg har slått den opp et par ganger på grunn av noen uhell rett og slett. Den ene gangen ble jeg som 6-åring slått i leppa av et nabobarn, etter en krangel om hvem som skulle få koste av seg snøen først. Jeg tapte kan du si! Dette nabobarnet kjørte skaftet av kosten rett i leppa mi og jeg fossblødde i typ en time før jeg fikk den sydd igjen! Den andre gangen kløyvde jeg leppa omtrent i to da jeg bare skulle hoppe strikk på verandaen til en barndomsvenninne da jeg var ni. Strikken var festet til den ene stolen, men strikken var så høy og så stram at jeg klarte å snuble i et hopp og durte leppa mi rett inn i kanten på stolen! Jeg husker enda hvor vondt det var, og hvor redde venninnene mine ble!

Mange sting etterpå ble jeg klar over at dette kom til å bli en skikkelig stor kul! Men er så vant til den at plager meg ikke så mye nå lengre!

Genseren er fra Hedda Skoug x Les Deux som vi også fører i butikken, men vi har kun noen få igjen så det gjelder være kjapp, hehe!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg