EN LITEN SØNDAGSFAVORITT!

I romjulen elsker jeg å tusle rundt i koseklær, pysj og pusete tøfler, men hvorfor ikke ha noe fint under?

Jeg fikk dette lekre settet i gave fra Lindex her om dagen, og ble litt inspirert til å freshe opp undertøysgarderoben min.

Og som bonus kan jeg faktisk bruke overdelen som en vanlig topp også , til en sort jeans for eksempel eller mine flarebukser i fløyel, i løpet av romjulen.

PS:

I morgen kommer et innlegg av den litt mere alvorlige sorten, men håper dere stikker innom da også for å lese hvordan jeg tilbrakte søndagen min. Jeg skal nemlig møte noen senere i kveld som jeg har vært veldig spent på å møte hele uken…

Tell ya'll about it later!

Klem, Marthe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg