OBSESSED!!

God andre juledag, folkens!

Håper du har hatt en finfin julefeiring så langt! Her feiret vi 1.juledag med den årlige rypemiddagen hos mine foreldre med søsken, og koste oss med julegensere, blinkende neser og multer til dessert!

Lovte i går å legge ut min parfymeobsession de jour,som dere bare måååå prøve:) Den er fra Tom Ford og heter "Orchid Soleil", og den er greit eyecandy også i sin gyldne innpakning og ser superfin ut på badehylla!

Ønsker deg en superfin andre juledag videre! Her i huset blir det pizza og julefilm i kveld+at jeg håper jeg får lagt ut flere plagg fra garderoben min på "Tise"! Du finner meg der under navnet "magmaloumarthe"!

Klem//Marthe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg