ELLÅ 2017!!

Da er 2016 historie, og jeg håper 2017 blir et år det virkelig smeller av!

De siste par årene har bydd på så ymse! Blant annet en superheavy graviditet der jeg spydde typ 20 ganger i døgnet i hele ni måneder, i tillegg til å ha skikkelig bekkenløsning og låsninger. Etter fødselen har jeg det siste året også fortsatt å slite med en veldig vond rygg og nakke, som har vært utrolig utmattende, slitsomt og ikke minst begrenset jobb-kapasiteten min en hel del. Men det MÅ stabiliserer seg snart!

For jeg har skikkeligtrua på det nye året!

Har masse spennende jobb-prosjekter på gang, og da kan jeg ikke ligge utslått med vondt i kroppen!

Gleder meg til å fortelle dere mer om disse prosjektene senere, så håper dere vil fortsette å følge meg her inne på bloggen i 2017 også:)

Håper dere har hatt en nydelig nyttårsfeiring!!

Og ønsker dere alle alt godt inn i det nye året!!

Klem//Marthe

Marthe:

Coat//H&M

Hoodie//H&M

Tracks//Casall

Shades//MarcJacobs

Emma Lou:

Coat//Zara

Olivia:

Suit//PolarnOPyret

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg