FØKK FORSETTER!

Jeg har aldri hatt noen nyttårsforsetter, og det kommer jeg ikke til å starte med i år heller!

Jeg synes hele ordet er så irriterende og så lite lystbetont, for det betyr noe man liksom "må" bli flinkere til, "må" gjøre oftere-eller slutte helt med!

Jeg blir ikke motivert av noe jeg blir pålagt å måtte gjøre, hverken på oppfordring av meg selv eller andre, bare fordi det er et nytt år liksom.

Ikke ellers heller for den del!

Jeg vil heller sette meg både realistiske og skikkelig urealistiske (les: hårete) MÅL når som helst i løpet av året det måtte passe meg. Og kun fordi det er noe jeg virkelig VIL eller BRENNER for!

Så halvhjertede nyttårsforsetter sendte jeg til himmels med rakettene på nyttårsaften, mens alle mine drømmer, tanker og visjoner ligger trygt bevart i en liten notisbok under hodeputa- og i hjertet mitt, mens jeg visualiserer at de går i oppfyllelse.

Universet har besvart flere av mine ønsker i løpet av mitt 37-årige liv så langt, men det står igjen en ganske OK lang og fin liste jeg er klar til å angripe! Og det handler ingenting om at vi tilfeldigvis befinner oss i starten på et nytt år, men fordi enhver måned er en god måned til å ønske seg noe godt! Både for seg selv, men også de man har rundt seg.

Alltid.

Enig?

Klem, Marthe

FauxFur//DryLake

Sweater//ArnieSays

Tights//Casall

Shades//MarcJacobs

Accessoirer//Maanesten

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg