ER SKINNY JEANSEN DØD?

Elle.uk og en rekke andre magasiner og fashionistaer spådde skinny jeansen død forrige sesong, til fordel for blant annet Mum-Jeansen, Vintage-Jeans, Cropped Kick Flare og Boyfriend jeans!

Jeg er sjukt fan av alle disse stylesene! Men da helst på ANDRE!!

Altså, jeg skulle gjerne sett superkul ut i et par dekonstruerte Levis 501 for eksempel da det var på sitt hotteste, men jeg ser akkurat like døv ut i de nå som da vi matchet de til plommefarget boots (!) tidlig på 90-tallet!

Noen bare rocker denne looken, men jeg er dessverre ikke en av de, så i mitt klesskap finner man stort sett bare ulike typer av skinny jeans.

Og dette er nå min nye blå favoritt!

En ankellang mid-waist fra Twist & Tango med patch over det ene kneet/låret. Den er superfin, har en forlengende effekt på bena og er veldig comf å ha på seg. Check, Check, Check!

Så om jeg bryter noen trendkoder her, får det bare være. Så kan jeg heller få inspirasjon og glede av alle de andre som faktisk kler disse andre jeans-modellene mye bedre enn hva jeg selv gjør!

Klem//Marthe

Shirt//Gestuz

Jeans//Twist&Tango

Boots//Ganni

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg