BIG AND FLUFFY!

Jeg bare elsker elsker elsker fuskepelser, og nå som kulden har kommet for fullt, er det digg å slenge på en stor og fluffy jakke med en hette i tillegg! Med de nye favorittjeansene fra Twist & Tango og de sorte bootsene fra Since Oslo er jeg skikkelig klar for å ta helg!

Lørdagen skal brukes til å finne det perfekte gulvet til butikken min på Frogner. Jeg er på utkikk etter et spennende mønster i sort og hvitt, så om noen har noen gode tips her blir jeg superglad!!:)

Ønsker deg ellers en nyyyydelig helg!

Klem//Marthe

FauxFur//DryLake

Sweater//ArnieSays

Glasses//BottegaVeneta (Synsam//Frogner)

Jeans//Twist&Tango

Bag//JimRickey

Boots//SinceOslo

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg