EN GRÅ KÅPE, TO GULLA GODE RESTAURANTER, EN BRITISK DESIGNER OG EN NORSK MAKEUP ARTIST!

Da er en ny helg over gitt! Og jeg føler for å kaste ut et par gode restauranttips, namedroppe en britisk designer jeg nylig har fått opp øynene for og en norsk make-up artist jeg følger på instagram.

På lørdagen hadde jeg en superkoselig "Nyttårsbord-Kveld" med et par venninnner, som startet med et par glass vin på den relativt nye og koselige caféen/baren Le Roleur på St.Hans Haugen først , etterfulgt av superdigg mat på Kolonialen i Dalsbergstien etterpå.

Kan trygt anbefale både skinken som snacks først og skreien til hovedrett! Servitørene var kjempechille og superhyggelige, som bidro til en god og avslappet stemning. Jeg lo så mye hele kvelden at jeg glemte helt å ta bilder, men kan love at maten var et like godt syn for øynene som det smakte godt på tunga!

Take my word for it!

Før jeg møtte jentene fikk jeg flotta meg hos make-up artisten, Dajana Tomanovic, som jeg har fulgt en stund på insta og endelig fikk spurt om en sminke session!

Selv om jeg har jobbet som make-up artist selv i 13-14 år, får jeg masse inspirasjon av å se andre jobbe og ikke minst hvordan jeg selv kan gjøre nye ting og teknikker når jeg sminker meg selv også!

Jeg ønsket å inkludere min nye rød-brune skygge fra Mac i en sotete look med cat-liner og endel highlight på neseryggen og kinnbena, og jeg følte meg skikkelig fin (det må være lov å si selv om det er om seg selv, ikke sant??;) da hun hadde lagt ferdig hele looken.

Som nesten alltid, endte jeg opp i en sort kjole (SKAL bli bedre på farger i 2017!!), sorte thigh-high støvletter og en grå kåpe jeg fikk av jobben til mannen min i julegave. De er nemlig investorer i et britisk fashion-brand som heter Amanda Wakeley, som har kledd opp alt fra Jennifer Lopez til Bond-jentene i filmen "Skyfall". Merket har sin flaship store i Albemarle Street i Mayfair, London, og jeg gleder meg til å se nye presentasjonen hennes under London Fashion Week i februar!

Jeg elsker snittet, lengden og fargen på denne kåpa, så den kommer nok til å bli en gjenganger på bilder her inne i løpet av vinteren tenker jeg!

Men nå er det natta! I morgen skal vi ta kampanjebilder av vår nye byMAGMALOU kolleksjon som kommer ut i butikk i mars/april, så må få litt søvn!

Vil du joine shooten, kan du bare følge meg på snap eller instastories under navnet "magmaloumarthe"!

Ha en fantastisk ny uke!

Klem//Marthe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg