NYTT SHOWROOM!

Denne våren har jeg som mitt store interiørgoal å pusse og freshe opp både butikken min, MagMaLou litt, samt showrommet vårt nede i kjelleretasjen som vi også bruker som kontor!

Jeg liker hvitt og sort i litt stramme linjer, med myke innspill av ulike farger(som dusrosa, smargrønt, gull og kongeblått), teksturer(som f.eks. fløyel, mur og betong) og ikke minst spennende lamper og friske blomster og grønne planter som alltid er prikken over I'en i et perfekt dekorert rom.

Browset litt igjennom på insta i kveld, og her er noen inspirasjonsbilder jeg håper dere også liker!

Og har dere noen tips på gode blogger eller nettsider for tips eller shopping, si rop gjerne ut!!

Klem//Marthe

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg