VIXEN BLOGAWARDS!

I går var vi på Vixen Blog Awards, som alltid pleier å bli en bra fest! Men selv hadde jeg ikke helt dagen med influensa og en kjip bronkitt som sitter litt for dypt i brystet. I tillegg var det kun sitteplasser for finalister og sponsorer, så ryggen og nakken min slo seg selvfølgelig seg litt vrang av å stå så lenge, så jeg tok en "Askepott" og smøg meg ut rett før midnatt.

Men jeg følte meg hvertfall fin da, haha! Og grunnen til dét var KUN de sykt fine øredobbene fra "Miss Mathiesen" vi akkurat har tatt inn på MagMaLou! For klokken 15 hadde jeg fremdeles ikke antrekket i orden, og var nesten på griner'n (skikkelig I-lands problem, I Know!) Men med én gang jeg la øynene mine på disse vakre skapningene, visste jeg at kvelden var reddet sammen med kjolen fra Gestuz som er en klassisk og elegant liten sak vi fremdeles har noen igjen av i butikken om du likte den(97041888//[email protected])

I kveld har vi hatt rolig familiekveld, spist popcorn og lagd brownies! I morgen blir det trening(hehe) på morningen, barnebursdag på formiddagen og middagsselskap med et vennepar på kvelden!

God helg, kjære lesere!

Klem//Marthe

Foto: Marte Krogh

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg