THE BLING THING!

Jeg merker at jeg er litt lei av den minimalistiske smykkestilen, og eeeeeer så glad for at store prangende øredobber endelig er tilbake i trendbildet med særlig Dolce & Gabbana som en av de største inspirasjonskildene!

Vanskelig å bruke i hverdagen sier du?

Slett ikke!

Den aller beste komboen er uansett iøynefallende ørepynt matchet med store strikkegensere, hoodies eller t-skjorter til hverdags. Og skal du på party, er det selvfølgelig lov til gå "all in" med en totally dressed up outfit, med høye hæler og magisk ørebling til også!

Ha en nydelig uke!

Klem//Marthe

Fra torsdagens Vixen Blogawards, hvor jeg brukte Bollywood-inspirerte øredobber fra Miss Mathiesen til en enkel lang sort kjole fra Gestuz…

Mens på lørdag var jeg i både barnebursdag og middagsselskap iført sølv og strass fra Style Since 1979 til en hettegenser, Casall-tights og en oversized ullkåpe fra Amanda Wakeley!

Eller som forrige uke der jeg brukte disse store stjerne-dobbene fra Koma byMarte til denim og fuskepels til en after-work med venninner på Frogner.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg