YESTERDAYS!!

I går var en mildt sagt innholdsrik dag med både lansering av byMAGMALOU sin første gjestedesigner ever, og Costume Awards på kvelden!

Jeg er altså så sjukt stolt over å presentere Vanessa Rudjord som gjestedesigner for byMAGMALOU til høsten. Vanessa er for meg selve symbolet på "Always Style On Fleek", og en jente jeg har sett opp til helt siden jeg startet i bransjen både som fashionista, redaktør og moteikon, og tok oppgaven på strak arm med å designe en full garderobe bestående av sine klassiske drømmeplagg med både litt rocka og romantiske undertoner. Jeg er veldig spent på lanseringen i august, men kommer til å vise dere noen smakebiter underveis også!

Men vil du vite mer om kolleksjonen og samarbeidet allerede nå, kan du gå inn på bloggen til Vanessa og lese mere HER, eller sjekk ut nettsakene som ble lagt ut på både Vixen, Side2 Side2 og Costume i går.

Etter at vi hadde tatt pressebildene med fotograf Ole Martin Halvorsen på dagen, dro jeg på pampering time til superflinke Christine på Aesthetic Clinic på Frogner hvor jeg fikk en deilig glowtreatment med dyprens, fuktsyrebehandling og fuktmaske (spons), før jeg dro hjem igjen, hoppet inn i finstasen og dro videre til frisørsalongen Gevir på Eger som hadde invitert masse bloggere, kjendiser, modeller og fashionistaer til en hår-og makeup prep før Costume!

Benedichte, Silje og meg

Festen var som vanlig veldig gøy, og en ekstra shout out til danske Ganni (som vi fører på MagMaLou) som vant prisen som beste klesmerke!!:)

I dag blir en veldig rolig kveld merker jeg, men gleder meg til å feire kjærleiken i morgen! Da har jeg faktisk vært kjæresten til mannen min i hele 16 år, og ja, jeg føler meg sjukt gammal når jeg tenker på det, hehe!

Ha en nydelig helg, folkens!

Klem//Marthe

Foto: Ole Martin Halvorsen og Hanne Erøy

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg