København Fashionweek!

Tidligere denne uka var jeg i København under CPH Fashionweek, både for å se noen visninger og for å få litt påfyll av inspirasjon.

Første dagen var vi først på Ganni visningen, hvor hovedstikkordene var mye sort, røde lakksko (must-haves!!), og Huset På Prærien type kjoler!

Etterpå tenkte vi oss på Meotine sin visning, som også er et merke vi fører på MagMaLou (som bl.a er kjent for sine fantastiske skinnjakker til en veldig god pris), men vi kom typ 2 minutter for sent siden det var så håpløst å oppdrive taxi der vi kom fra. Så vi dro like så godt tilbake til hotellet vårt, Skt.Petri, og skifta til kveldens party happening på hotellet D'angleterre, hvor Boss hadde invitert inn til en Coctail Aften!

Har ikke bodd på Skt.Petri før, men kan absolutt anbefale det videre! Vi hadde et stort og digg delux dobbeltrom med en kjempestor veranda, og skal du noen gang bestille Breakfast In Bed, så mååå du gå for de Belgiske vaflene som var helt vilt gode!!!

Før vi dro kom jeg over noen Alexander Wang sko til 60%, som jeg elsker! MEN de elsker virkelig ikke meg! Har de verste gnagsårene ever, så jeg klarer nesten enda ikke å gå.

Yaikz!

Fløyelsjumpen har jeg kjøpt på en svensk nettside kallt Royalcloset.se, mens den dusgrønne skinnjakken er fra Meotine og den rosa kåpa har jeg lånt fra Presskontakterna, og jeg tror den var fra Gina Tricot, men hadde ikke noe lapp inni, så husker ikke 100%, hehe…

Dro til Køben med bl.a en venninne av meg, Benedichte Bjerke, som driver bloggen byBENEDICHTE og har også sitt eget klesmerke som heter, "Billie & Me".

Elsker de fine gulvene på D'angleterre!!!

Elsk på interiøret i fløyel oxo!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg