NÅR ALT RAKNER!!

I går hadde jeg en typisk dag hvor alt raknet tidsmessig, og for første gang siden jeg flyttet hit i 2005, går jeg nå glipp av hele Oslo Runway.

Nå viser vi ikke byMAGMALOU selv denne gang, da vi har valgt å heller kjøre visning i august like før høst-kolleksjonen slippes i butikk. Er personlig mere fan av "see-now buy-now" prinsippet, hvor man faktisk kan kjøpe plaggene man ser på catwalken med en gang, som vi gjorde i 2014 og nesten alle plaggene ble utsolgt med én gang!

Men hadde gledet meg til å se alle visningene av de andre norske merkene i går i hvertfall, siden jeg akkurat nå befinner meg på et fly på veg til stoffmessa i Paris og mister alle dagens show også!! Men tiden strakk ikke til, og var alene med barna i tillegg siden mannen var i London, så da ble det jentekveld, Alias og vitsebokmaraton hjemme, istedenfor runwayshows på meg!

Anyways, gleder meg masse til å vise dere den neste kolleksjonen vår, selv om det er en stund til.

Ha en nydelig dag!

//Marthe

Bomber//Stand

Skirt//LaRedoute

Fra forrige ukes fashion week i Køben.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg