MAKEUP MUNCHIES!!

Goood søndag, alle sammen!

Håper dere har hatt en fin helg!

Jeg og vår gjestedesigner på vår neste høstkolleksjon, Vanessa Rudjord, ble spurt om å filme en kampanjevideo for den nye restauranten og club-konseptet, Ling Ling (som åpner i de gamle Onda Lokalene på Aker Brygge 3.april) i går, så vi filmet så å si hele gårsdagen. Gleder meg masse til å vise dere både film og video, og fortelle dere mere om konseptet senere, men landet akkurat i London (etter to timers søvn-aiaiai), så nå vil jeg heller dele disse godbitene jeg kjøpte meg på Gardemoen i dag tidlig fra Mac!

-Diane Kendal sin lip-palette ser fantastisk ut, hvor man kan blande sammen alle disse fargene til å få akkurat den fargen og nyansen man ønsker.

-Har hang-up på mørke lepper for tiden så endte opp med en dyp brunlilla matt leppestift ( Matt Smoked Purple) og en matt "ox-blood colored " lipgloss (Kabuki Magic Retro Matte Liquid Lipcolour, "Fallen Angel")

-Siden jeg har vært igjennom to runder med A-vitaminsyrekur på Aesthetic Clinic på Frogner i det siste, har jeg flasset mye og vært litt tørr og stram i huden mens huden bygger seg opp til å bli (nesten;) ny og fresh igjen. Derfor trenger jeg ekstra fuktighet, og har hørt så mye bra om oljen til Mac ( Prep+Prime Essential Oils), så den ble også med på kjøpet!

-Jeg synes det kan være vanskelig å finne en sort kajal som gir nok "smudge". Ofte blir de for grå eller sitter ikke godt nok på, men "smolder" er en evig favoritt som funker!

-Det siste produktet gleder jeg meg skikkelig til å teste! Jeg er en high-ligher addict, men noen ganger kan det bli litt mye shimmer eller farge til en look, så denne lett teinta glossen ( "It's a great feeling" Crystal Glaze Gloss) blir topp å bruke når man vil ha ekstra shine uten skimrende highlighteffekten, og kan like gjerne brukes på kinnben, neseben og øyelokk som på leppene.

Nå har vi akkurat kommet frem til hotellet vårt i Marleybone, Zetter Townhouse, så nå skal vi finne ut hva vi skal gjøre resten av dagen. Mannen min skal jobbe på mandag og tirsdag, mens jeg ble med på inspo-tur siden det er Fashion Week her nå også!

Si fra om dere har gode London tips på enten restauranter, shopping eller annet man bør få med seg da!:)

Sees på instastories og snap (magmaloumarthe:)

Klem//Marthe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg