FARGEMIX!

For en som liker å gå i mye sort og hvitt, er denne komboen blandet med blå denim, rosa strikk og rødt skjerf og røde negler ganske crazy!!

Men merker at jeg liker farger og print mer og mer, så blir nok endel fønny kombinasjoner fremover denne våren!

Håper bare jeg rekker å få blogget litt, da motivasjonen har vært litt nede den siste tiden jeg ikke har hatt mulighet til å prioritere bloggen sånn som jeg egentlig ønsker.

Anyways, dagens kombo er hvertfall ute, så håper jeg du får en deilig, ny uke!!

Klem//Marthe

Måtte slenge inn et par sort/hvitt bilder i tillegg da!!!!

FauxFur//byTIMO

Denimjacket//Lindex

Knit//byTIMO

Nails//DeborahLippman

Scarf//Monsoon

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg