EEEELLLLOOOOO(S)!

Husker tilbake da vi var små og latet som vi kunne fylle ut absolutt alt vi ønsket oss i alle postordre katalogene som dumpet ned i postkassen vår på Lerkehaug i Steinkjer. Det skjedde jo ikke, hehe! Men av og til fikk jeg noe som stod på ønskelista, og husker hvor vilt mye jeg gledet meg til at pakkene endelig skulle ankomme.

Nå går jo stort sett alt på nett, men jeg blir like spent hver gang jeg klikker noe hjem, selv om nettshopping faktisk er litt nytt for meg. Men herremin, så mye fint man kan finner når man først setter i gang.

Jeg holder på med et par oppussingsprosjekter både hjemme og på jobb nå, og trenger litt forskjellig av både møbler og inspo.

Og gjett hvor jeg har funnet mesteparten??

Ellos!!

De har såååå mye fint, og til en ok penge i tillegg! Bildene over og under er derfra!

I tillegg elsker jeg aaaalt som finnes hos nye Oslodeco.no og Millaboutique.no!

Farlige greier, aiai!

Blir gøy å se hva man ender opp med:)

Hva er dere ynglings nettbutikker på interiør?

//Marthe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg