COME SNOW COME SHINE!

Nå som sola endelig skinner litt igjen, er jeg så happy at jeg har funnet frem litt flere fargerike plagg fra garderoben enn vanlig! Og denna godsaken av en Cherry Bomb-genser fra Lindex kan man ikke annet enn å bli i ekstra godt humør av!

Jeg liker også å blande lys og mørk denim, så i dag fant jeg frem min vintage Levi's jakke jeg kjøpte på Fretex i fjor, og mixet den med mørke slims fra Gina Tricot og sorte lakksko fra H&M.

Jeg elsker å blande rimelige plagg fra forskjellige kjedebutikker med noen high-fashion pieces også, så Gucci beltet fikk henge seg på dagens antrekk, sammen med brillene fra Bottega Veneta. Fuskepelsen er fra Dry Lake, et svensk merke som ligger midt på treet i pris.

Men nå skal jeg ta helg og en tidlig fredagskveld, feire bursdagen til mamman min i morgen, og male soverommet mitt (om jeg orker) på søndag!

God natt og god helg!!

//Marthe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg