IT WAS A LING LING AFFAIR!

God kveld!

Henger litt ekstra bakpå her på bloggen, da jeg har merket at både PC og mobilbruk gjør nakken og ryggen min mye verre, så jeg får rett og slett bare skrive litt mindre en stund fremover. Men håper dere finner litt insprasjon i bildene jeg legger ut fordi:)

Gårsdagens Grand Opening på Ling Ling ble like legendarisk som jeg håpte på, og jeg følte meg skikkelig fjong siden vi fikk stashet oss med hår og makeup på preparty hos Adam & Eva først, og som outfit hadde jeg lånt meg en fantastisk handmade jumpsuit av Marte (Koma by Marte) i tillegg!

Open back situation!

Digge småretter hos Adam og Eva!

Julie Berntsen

Vanessa Rudjord, som er gjestedesigner på vår neste byMAGMALOU kolleksjon.

Celine Aagaard & Marte Krogh

Takk for en nydelig kveld, Ling Ling!

Annabel Rosendahl

Faux Fur//DryLake

Jumpsuit//KomabyMarte

Heels//Dolceandgabbana

Earrings//MissMathiesen

Bag//Guccui

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg