ALL SUNDAY SMILES!

For en nydelig søndag! Kunne ikke vært mere fornøyd med at våren er i anmarsj, og i går feiret vi solen med en familielunsj på Mathallen.

Selv om jeg absolutt ikke er veganer, endte jeg opp med en Vegan Bowl, som faktisk var veldig god, på et sted jeg mener het "Nisjemat". Det var en blanding av tofu, brun ris, grønne bønner, gul paprika og tomater, som helt ærlig smakte bare helt sånn ok alene. Men ei litta dash av den dressingen som ble servert til, så ble den altså rett og slett helt himmelsk!! Anbefales!

Barna ender alltid opp med å velge laksesashimi og ris, med is fra "Paradis" til dessert! Mine favoritter er pasjonsfrukt og pistasj, mens hun eldste elsker sitron og bjørnebær. Hun minste sluker forøvrig alt!

Men det aller beste for min del, er at det var varmt nok til å finne frem skinnjakken igjen. Og med en digg "joggings" under, har du mitt "all-time" favorittantrekk på søndager!!

Shades//MiuMiu

Sweatset//Casall

Bag//Casall

Leatherjacket//StandOfficial

Sneakers//Adidas

Ønsker dere en nydelig uke!!

Klem//Marthe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg