LEXINGTON LOVE!

God tirsdag, folks!

I går var vi på et Lexington event, (som btw serverte typ verdens beste mat fra et cateringselskap som heter Billies Kitchen på Vinderen (anbefales!!), og fikk presentert deres kommende høstkolleksjon som var inspirert av bydelen Williamsburg i New York.

Jeg har ikke brukt så mye fra Lexington før eller hatt noe særlig forhold til det i det hele tatt faktisk. Men jeg likte skikkelig godt den chille viben merket står for, og jeg kunne faktisk kjøpt hele herrekolleksjonen til kjæresten min, for han ER jo basically Mr.Lexington mannen himself fant jeg ut, hehe! Stilmessig altså;)

I tillegg var den skjønne gründeren for merket der for å holde presentasjonen, og kunne fortelle morsomme historier om alt fra Alec Baldwin, Paul MC Cartney til Beyonce og Jay z som alle har shoppet hos dem!

Legger ved noen bilder fra ss16 katalogen deres for litt inspo, da det er gøyere å se klær man faktisk kan kjøpe med én gang, heller enn å vente et halvt år!

Selv kom jeg dit rett fra jobb med vått hår fremdeles, etter en hektisk morgen jeg ikke rakk å føne det!!!

Anyways, jeg elsker disse superdeilige buksene fra Ganni, som kan brukes til alt!! Og sandalene fra Gestuz med slangeprint mønster kommer jeg til å bo i i hele sommer!

Hele antrekket er fra MagMaLou, så gjerne kom innom eller ring butikken direkte (97041888) om du ønsker å få noe tilsendt!:) Vi har også egen Outlet på MIINTO.no med alle våre merke i butikken ute, mens vårt eget merke selges på Magmalou.no!

Gleder meg forresten masse til i morgen, da er det mye gøy som skjer, så gjerne stay tuned på min instastory(magmaloumarthe)

Stor klem//Marthe

Leatherjacket//Meotine

Turtleneck//Ganni

Top//Ganni

Pants//Ganni

Sandals//Gestuz

Bag//Ysl

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg