IT’S MY BIRTHDAY!!

Jeg elsker april!

Etter en lang og kald vinter, teller jeg dager og omtrent timer til kalenderen nærmer seg den første vårmåneden. I tillegg har jeg bursdag!

I dag faktisk!

Og det er lov å kaste seg på gratulasjonsbølgen, for jeg trenger litt ekstra kjærlighet i dag, hehe! Og det er ikke fordi jeg er redd for å bli gammel av forfengelighetens skyld, som noen mistolket mine instastories i går. For helt ærlig synes jeg livet på mange måter blir bare bedre og bedre med årene, men samtidig er det noe vemodig med å bli eldre. Først og fremst fordi jeg blir litt sentimental av å fylle år.

Jeg vet ikke helt hvorfor, men det er som om tiden går litt for fort noen ganger.

MEN, jeg skal ikke bruke tiden på å bli sentimental i dag, for vi er på påskeferie i Hemsedal, og om noen timer får vi middagsgjester. Så istedenfor skal jeg snart drikke et glass champagne og feire at jeg faktisk er så heldig å få feire denne dagen sammen med venner og familie.

Og jeg håper du tar et glass sammen med meg.

For å feire DEG også!

Uansett om du har bursdag eller ikke.

Because You Deserve It Too!

Bursdagsklem//Marthe

Spring is in the air!!

PS: Beklager litt dårlig kvalitet på bildene, men de ble tatt av datteren min som insisterte på å zoome, så da ble det sånn, hehe

Jacket//FleisherCouture

Cashmereset//FleisherCouture

Bag//Casall

Shades//Komono

Silkscarf//Ganni

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg