A RED HOT CHILLI PEPPER!

Jeg var blodfan av Red Hot Chili Pepers på 90-tallet og må innrømme at jeg fremdeles blir litt mo i knærne når jeg hører sanger fra Blood Sugar Sex Magik og Californication albumene.

Mo i knærne blir jeg også av denne røde semskede godsaken av en skinnjakke fra det danske merket, Meotine, som er like fin til sommerkjolen som til slitte jeans og en t-skjorte.

Apropos sommer!

Jeg må innrømme at jeg har vært litt værdeppa i det siste, for når jeg fryser så anspenner jeg meg så mye at ryggen og nakken blir enda vondere enn de smertene jeg har til daglig, og det kan bli litt slitsomt i lengden!

Så nå gleder jeg meg ekstremt mye til 4 dager med sol, varme og yoga neste uke i Spania!

Det føler jeg virkelig både kropp og sjel fortjener etter en lang og litt vanskelig vinter!

Håper du joiner meg på turen på snap og instagram (magmaloumarthe).

Klem//Marthe

Jacket//Meotine

Jeans//GinaTricot

Heels//SinceOoslo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg