THE BLACK LITTLE SUMMERDRESS

Altså!

Denne kjolen!

Har fått inn en ny liten sort sommerfavoritt på MagMaLou som jeg bare elsker, og som kan brukes som både strand-, fest – og hverdagskjole.

På stranda er det kun flops og bikini som trengs til, mens på party er det kun noen lekre heler, store øredobber og en løs, lav hestehale som gjelder for min del. Til hverdags hadde jeg gjerne brukt den som en topp over et par jeans med sneakers eller sandaler til.

Kjolen finnes også i hvit, som er perfekt for det vi håper blir mange varme sommerdager i Oslo fremover.

Nå er jeg så trøtt etter både yoga og ridetime tidligere i dag, at jeg ser omtrent i kryss.

Men sees vi i morgen kanskje?:)

Klem//Marthe

Elsker dette stedet som heter Las Mesas som er i Jerez, Spania!

Dress//ByMALINA (MagMaLou)

Shades//Quay (Den Dama)

Sandals//Ganni (MagMaLou)

L O V E S T H E S E S A N D A L S

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg