NUDE SUEDE SHOES!

Om du ikke har planer om å trave rundt i bunadssko 17.mai, kan kanskje et par mellomhøye nude pumps være et supert alternativ?

Disse semskete godbitene er fra norske Sapatos, og du kan klikke de hjem HER, og få 20% attpåtil om du bruker rabbattkoden "magmaloumarthe" (ad).

(Tilbudet gjelder til og med 17.mai.)

Selv har jeg ikke rukket å få sydd inn fjellbygdbunaden jeg arvet i fjor, så jeg er faktisk på utkikk etter et kjolealternativ.

Godt mulig det blir denne hvite herligheten her med hekledetaljer fra ByTIMO( ta kontakt på 97041888/[email protected] om du vil ha tilsendt(egenreklame), med mindre jeg rekker å få leid meg en festdrakt i tide et sted.

Tar gjerne i mot tips om noen vet om et sted som kan ordne med en drakt i tide:)

God tirsdag!

Klem//Marthe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg