DRACULA(LA)!

Ønsker dere en god helg med et antrekk jentene på jobben beskyldte meg for å ligne på Dracula i dag, hehe, mens flere faktisk stoppet meg utenfor på gaten og sa de synes det var en kul look!

Who knows!?! Jeg elsker hvertfall buksedressen med ruffles på brystpartiet, som minner meg litt om en dress jeg hadde i barnehagen, haha!

Og en fin trenchcoat blir aldri feil!

Hele antrekket er fra Ganni, bortsett fra turtleneck genseren som er fra Arnie Says.

Jeg hadde sorte flats i dag, men ønsker meg disse røde og nydelige semskede sandalene fra Since Oslo under, til å bruke både til denne outfiten og til masse andre flagrende sommerkjoler utover.

Ha en nydelig fredag!

Klem//Marthe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg