ENDELIG!

Endelig tittet sola frem i dag, og jeg fant frem et skjørt jeg har gledet meg lenge til å bruke!

Jeg er egentlig ikke så glad i søte, korte skjørt, men falt totalt for dette lille hvite!

Og sammen med en vintage Levis jakke, blir det ikke helt marengs liksom.

I går var vi på to bursdager på dagen og til slutt en foreldrefest for skolebarna på kvelden, og det var nok ikke så lurt for både jeg og minste datteren min fikk et ganske heavy magevirus i natt og var rett og slett grisesjuke i flere timer før det ga seg utover ettermiddagen i dag!

Etter å ikke ha fått i meg noe mat i løpet av dagen, og hadde følelsen av å ha gått ned 5 kilo på 12 timer, var jeg skikkelig sugen på no god mat da jeg begynte å føle meg bedre, så vi dro og spiste blåskjell på XEAST i Nydalen! Jeg visste det ikke var så smart, men jeg hadde fullstendig cravings og måtte bare ha det.

Trenger vel ikke si noe mer enn at det ikke gikk spesielt bra.

Men satser på å være på topp i morgen igjen!

Ha en nydelig uke!

Klem//Marthe

Jacket//VintageLevis

Singlet//H&M

Skirt//Gestuz (MagMaLou)

Sandals//Ganni (MagMaLou)

Bag//YSL

Necklace//Maanesten (MagMaLou)

3 kommentarer
    1. Hei Marthe,
      Flott antrekk! Vet du hvilket modell Levis-jakken er? Og hvilken størrelse har du? Takk for svar 🙂 C

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg