DEILIG MORGEN MED BABOR!

På tirsdag startet vi dagen med blå himmel og strålende sol på takterrassen på The Thief. Hudpleiemerket Babor hadde invitert til frokost og vi fikk bl.a en presentasjon av deres renseprodukter og nøye renserutiner. Visste du at man alltid bør og skal rense huden godt spesielt på kvelden, og aldri legge seg med make-up på?

Selv pleier jeg alltid å rense godt på kvelden, men må innrømme at jeg innimellom sovner på sofaen og våkner med at huden føles nesten litt tørr, ekkel og klam på samme tid, og det er ikke spesielt digg!

Vi var så heldige å få med oss noen produkter jeg kommer til å teste og skrive mer om senere, men har allerede prøvd nattmasken som var kjempedeilig.

Gleder meg ellers til en rolig helg, der hagen skal stå i fokus for litt planting.

Håper du ellers har hatt en nydelig himmelsprett! Selv dro hele familia på en fem-timers sykkeltur i dag, der vi først syklet til T-bane stoppen på Gaustad og tok banen opp til Frognerseteren der vi syklet videre til Ullevålseter og kjøpte oss vafler og kakao. Så syklet vi gjennom Maridalen med noen stopp her og der for å plukke hvitveis med eldstemann. En liten pitstop i Nydalen hos mormor og morfar senere, sovnet jeg med én gang da jeg skulle sette meg ned i to sekunder da vi kom hjem.

De to sekundene ble til en time.

Sykt digg!

Sees i morgen da, folks!

Klem//Marthe

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg