SOUND LIKE A POP-STAR!!

Denne uken er det så mye på tapeten og happenings, at jeg bare krysser alt jeg har for at både rygg og nakke holder ut hele uken!

I går var vi bl.a på innkjøp av et nytt solbrillemerke vi skal ta inn omgående på MagMaLou, som heter Le Specs! Og det var så sinnesschukt mange fete modeller å velge mellom at det gikk nesten litt rundt for meg!

Gled dere til å se sier jeg bare…!!:)

Ellers jobber vi også med vår første sko-kolleksjon om dagen, i et samarbeid med en allerede kjent skokjede, som vi håper vi blir så fornøyde med at den allerede kan lanseres til jul.

Da vil dere garra få beskjed i såfall, hehe!!:)

Ellers vol.2, hadde jeg popcornkveld med småjentene mine i går kveld. Hadde alle intensjoner om å legge meg tidlig, men jeg oppdaget plutselig en sykt morsom opptak/studio/karaoke app som jeg endte opp med å klukkke til i flere timer (også etter at hun største hadde gått og lagt seg!), så jeg klarte faktisk ikke å hoppe til sengs før typ 01!

Og det verste av alt…Jeg fikk faktisk litt abstinens av å ikke få synge videre liksom!!!!! Hekta.no #syngmeddenstemmenmanhar! Er litt flaut merker jeg, glad ingen hørte meg for å si det sånn!!

Uansett, appen heter "Sing" og her er det bare å velge sang, kjøre autotune and sound like a pop-star!

Goood onsdag!

Klem//Marthe

(Whole outfit from @magmalou)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg