BLACK AND PURPLE!

Denne uken har gått innmari fort, og i dag merker jeg det skal bli godt å slappe av etter at det har vært flere store eventer denne uka!

På onsdag feiret vi min venninne, Celine Aagaard sin nye kollab kolleksjon med Elle & IL. Mens i går var vi på Vixen Magazine's sommerfest i en nydelig hage på Frogner.

På Vixen hadde jeg lånt meg en nydelig Pucci-kjole fra venninne, Marte Krogh, mens på onsdag gikk jeg i en kjole fra Celine Aagaard & Elle & IL( som dere faktisk kan få kjøpt på MagMaLou nå også (97041888)!

Jeg elsker sorte kjoler, men har blitt kjempeglad i bruke og mixe både farger og ulike prints også, så den lilla kjolen var en innertier for min del! Og den sorte kjolen, i en stretchy strikk, er superkomfortabel i gå med og kan dresses både opp og ned, så den kommer nok til å bli en klassiker i klesskapet mitt!

Nå skal jeg løpe ned til barnehagen og hente lillegull, og ha en skikkelig kosedag med barna her hjemme, før det braker løs med masse konserter i morgen, i regi av H&M Loves Music.

Gleder meg!

Goood helg!!

//Marthe

Øverste bildet er av meg og Tine Monsen, tatt av Silje Pedersen.

Marte Krogh

Moi et Celine

Lise Karlsnes

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg