FRA FINE WINE & DINE TIL PØLSER, IS & ABRA HAVN

God fredag, kjære lesere!

I går var jeg på en pressemiddag med Gina Tricot på Nodee Sky, som er én av mine favorittrestauranter i Oslo på sommeren. Spesielt når det er sol er det helt fantastisk å sitte på takterrassen og se ut mot den vakre Oslofjorden.

Og maten er like fantastisk hver gang man er her!

Vi fikk se nyheter fra Gina (masse fint, elsket spesielt en rød boblejakke) og som alternativ til bordkort hadde de "bordjakker"!! På hver stol lå det en bomberjakke med navnene våre brodert på fremsiden. De var supersøte, og håper jeg får tatt noen bilder av den og vist dere i morgen!

Nå er jeg på veg med hele familien ned til Kristiansand Dyrepark, hvor vi er invitert av Stokke til å overnatte to dager i Abra Havn. Det er første gang Lillegull er stor nok til å skjønne litt av opplegget, så gleder meg til å trille rundt i parken med henne og se på dyr og Kaptein Sabeltann!

Det som er genialt er at Stokke leier ut barnevogner der, som er supert om man som oss for eksempel, kjører ned fra Oslo i bil! Alle med barn vet hvor fort bilen fylles opp uansett hvor lenge man skal være borte, så spare plassen til en stor vogn er helt topp!

Håper dere vil følge oss i helgen på snap og instastory også (brukernavn:magmaloumarthe), så lover jeg masse god stemning!

Ship O'hoi!

Klem, Marthe

Gårdagens outfit:

Jakke//GinaTricot

Skinnskjørt//Twist&Tango(MagMaLou)

Shades//Komono

Øredobber//MissMathiesen(MagMaLou)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg