FIVE DAYS, NINE OUTFITS!

Jeg er helt nyforelska!

I Roma!

En by jeg ikke har vært i før, men nå elsker etter en langweekend der!

Maten, arkitekturen og historien er jo bare helt magisk, og utover uken tenker jeg å poste litt innlegg med både hotell-og restauranttips, men først kommer litt sommerstyling-inspo.

Fra reiseoutfits, til dag-og kveldsantrekk perfekt for det varme klima i oldtidsbyen.

Dag Un:

Digg bukse og topp fra Ganni(MagMaLou), perfekt å reise i!

Solbrillene er fra et nytt merke vi har fått inn i butikken som heter Le Specks. Prisene ligger mellom 400-600kr, så her kan man finne mange favorittpar!

Første kvelden ankom vi litt sent, så rakk ikke skifte før vi gikk ut og spiste, bare slå ut håret og ta på rød leppestift, hehe.

Vesken fra Gucci kjøpte jeg i fjor, mens sandalene også er fra GANNI!

Hvor vi spiste og andre restauranttips kommer senere denne uka.

Dag Due:

Første dagen gjorde vi litt seightsseing, og vi fikk med oss både trevi-fontenen, Pantheon og spansketrappen.

Det var utrolig varmt å gå inne i byen, så veldig glad jeg valgte en offshoulder kjole fra Elle & IL (MagMaLou) som var perfekt i glovarmen.

Trevi-Fontenen! BEAUTIFUL!

Øredobber fra GANNI Prinsensgate og solbriller fra Le Specs (MagMaLou.)

Magisk vakre Pantheon!

Etter en varm dag i byen, var det digg med en rooftop time-out ved poolen på hotellet vårt, H10 citta Roma!

Badedrakt fra H&M, og shades fra Le Specs!

Øredobbene er fra GANNI Prinsensgate.

Etter en dukkert dro vi på en superfab restaurant, med den diggeste forretten jeg noengang har smakt og den beste vinkjelleren ever! Forteller mer om den senere, men vi fikk pønta oss litt i hvertfall!

Jeg har aldri fått så mange likes og tilbakemeldinger på insta noengang som akkurat dette bildet, og det var jo superstas! Nå blir det bare bilder av rosa kjoler og my armcandy fremover;) Nei da, men hyggelig å få så mye feedback, og kjolen ble utsolgt med en gang fra butikk. Vi får den inn i grønn, blå og burgunder i august igjen da!

Nå ser jeg at tiden bare flyr av gårde, og jeg må hoppe til sengs! Så da får et nytt innlegg med dag tre og quattro komme senere denne uka, innimellom jobb, møter, smerteklinikken, Universalfest og VG-lista på lørdag…

Hei, hvor det går!

Men sees forhåpentligvis her inne igjen snart!

Klem//Marthe

6 kommentarer

Siste innlegg