VIPPO(D)RAMA!

De fleste drømmer nok om lange fyldige vipper, inkludert meg selv, men det aller viktigste for meg er å slippe tenke på mascara til hverdags.

Når man trenger at det går litt effektivt på morningen, er det digg å slippe å stå å klasse med mascaraen mens man har masse andre ting man burde prioritert istedenfor. Og ikke minst spare tid på kveldstid med å fjerne den!

Jeg har brukt semi-permanente vipper i et par år, og har stort sett brukt volumvipper med 11-12 mm lengde. Men jeg liker at det ser mest mulig naturlig ut, så jeg legger ikke mye på hverken innerste eller ytterste delen av øyet.

For en enda mer "naturlig" look, fikk jeg i går lagt klassiske vipper påEco.Cult på Frogner(spons), som i motsetning til volumvipper består av kun én singelvipp og ikke 3-7 stk.

Fikk ikke tatt så bra bilder, da jeg kom i treningsklær, caps, null sminke (bortsett fra litt shimmerskygge)og hovne øyne(!!), men her er hvertfall ett fra siden dere kan se effekten.

I dag skal jeg på VG-lista, så håper jeg rekker å ta et bilde som viser vippene litt bedre da…

Stay tuned, og heng gjere med på VG-lista på min snap og instastory (magmaloumarthe) utover ettermiddagen!

Ha en nydelig lørdag!!

Klem//Marthe

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg