IT’S A PARTY OVER HERE!!!!

Hey Superstars!

I går hadde jeg invitert hele MagMaLou-teamet på sommerfest i hagen min, og vi kunne altså ikke ha vært mere heldig med været!

Elsker å henge i hagen med god stemning, mat, musikk og bobler, så det ble en lang og morsom kveld!

Jeg hadde pynta bordet med peoner, hvite roser og palmeblader, og jeg hadde kjøpte inn heliumsballonger i sølv, hvitt og rosa som gir en extra bra partyvibe!!

Jeg har hatt det så travelt denne uken, så måtte bestille mat istedenfor å lage noe selv, og sushi er alltid en vinner, så vi bestilte masse maki og sashimi fra den lille restauranten WU på Briskeby, som seriøst har Oslos beste take-away. Jeg elsker maten derfra, og blir aldri skuffa!

I motsetning til i går, har dagen i dag vært litt mere grå.

Bokstavelig talt!

Våknet med syke låsninger i både ryggen, nakken og hoften(!!), så har ligget mest mulig rolig hele dagen. Håper går raskt over, siden vi skal på ferie til Marbella på lørdag.

Dere får sende meg noen helende tanker så lenge, så høres vi i morgen:)

Klem, marthe

Outfit:

Dress//Vintage

Earrings//GanniPrinsensgate

Shades//Quay

La MagMaLou Familia!!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg