BOKBACKA!

Jeg har lenge hatt lyst til å dra på restauranten Bokbacka på Frogner, og etter to dager på sofaen med totalt låst rygg og nakke, løsnet det endelig litt opp i går så vi kunne dra på en planlagt middag med et vennepar.

Jeg synes vinmenyen var supergod, og rettene ble presentert på en spektakulær måte, men personlig ble jeg ikke helt blåst avgårde av smakene for å være helt ærlig. Mulig jeg ikke klarte helt å nyte måltidet heller, for vi ble helt satt ut av at den ene servitøren kom bort til bordet vårt midt under måltidet og sa at vi måtte betale 2000kr ekstra for de to gjestene som ikke kom!!

Vi fikk alle helt hakeslepp, og lurte på om vi hadde hørt riktig!!

Da jeg bestilte bordet, sa jeg at vi helt sikkert kom til å bli fire gjester, men at jeg skulle si fra om vi ble flere. Jeg mottok bekreftelsen på fire pers, og skrev aldri tilbake at antallet skulle endres, men de mente at vi hadde sagt seks personer og ville fremdeles ha ekstra betalt. Gutta satt og omtrent ristet av irritasjon og vi synes alle det var sykt ubehagelig at de pushet sånn på dette midt i måltidet liksom, men de ga seg ikke før jeg viste frem bekreftelsen jeg hadde mottatt på mail der det faktisk stod kun fire personer.

Jeg har aldri opplevd noe sånt på en restaurant før, og må innrømme at jeg ikke kommer til å dra dit med det første igjen heller, for jeg synes dette var en latterlig behandling av gjester som kommer og skal nyte et hyggelig måltid! Ikke er det akkurat gratis heller, så det siste man forventer seg er en slik opplevelse.

Anyways, det ordnet seg til slutt, men merker jeg fremdeles blir litt irritert når jeg tenker på det! Men nå skal jeg la det gå, trene en time yoga før jeg må begynne å pakke til vi drar på ferie til Marbella i morgen.

Satser på å føle oss litt mere velkommen på neste restaurant vi går til…

//Marthe

(Ps: Det skal sies at utover akkurat denne episoden var personalet veldig hyggelige og kunnskapsrike om både mat og drikke altså!)

Maten så fantastisk ut, men flere av rettene smakte overraskende lite.

Selv om maten (og noen av personalet!!) ikke var helt terningkast 6, så var vinen absolutt det!

Angrer meg for at jeg ikke tok bilde av de!!!!

Anette og meg

Hjemmelaget chokopuffs!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg