NOT SO LONESOME TRAVELLER!

Jeg elsket låta "LONESOME TRAVELLER" av Paperboys, da den kom ut i 2009, og liker den fremdeles!

Jeg er dog ikke så fan av å faktisk reise alene (for å bruke den betydningen), men jeg elsker å reise! Og jeg reiser ganske mye, både med jobb og privat, og for meg er det en evig inntektskilde av inspirasjon!

De siste par ukene har jeg fått oppleve Roma for første gang med mannen og et vennepar, en familietur til Marbella med noen andre vennepar som også hadde med barn, og en fantastisk jobbtur til Valladolid i nord-Spania med Ford Norge, som var helt til å miste pusten av for et sted og en opplevelse.

Skulle bare ønske jeg rakk å blogge mye oftere og fortelle om alt man ser, smaker, opplever og ønsker å anbefale videre, men dessverre blir tiden litt knapp siden jeg også har to barn og to firmaer med ni ansatte tilsammen som er og forblir min første-pri og tar mye tid. I tillegg, som dere sikkert har skjønt, har jeg ganske heavy typ rygg/nakke issues jeg prøver å deale best mulig med, men jeg prøver hvertfall så godt som mulig å oppdatere bloggen som best jeg kan også!

Blir nemlig veldig glad for de mange henvendelsene jeg er så heldig å få fra dere, både på blogg, snap, mail og messenger, som er innmari hyggelig, og veldig inspirerende for å fortsette å blogge videre!

Anyways, vi kom hjem fra Spania i går, og jeg er faktisk helt tom for energi etter å hatt sjukt mye på tapeten i hele juni og foreløpig juli, så i dag skal jeg gjøre absolutt INGENTING! Hvertfall i et par timer… Altså, klesvasken og alle klær og kofferter som må ryddes og sorteres får bare vente noen timer, for jeg trenger rett og slett et par timer i sofaen nå, med beina rett opp og en god dokumentar på Netflix!

Før en obligatorisk og daglig deilig runde på Yogamatta…

Og med mann og barn på sykkeltur, kjennes det nesten ut som en ferie i seg selv, tihi!!:)

Høres i morgen, eller på snap/insta(magmaloumarthe)

Klem//Marthe

På reise er jeg avhengig av et bra head-set! Med min lydfobi, må jeg ha musikk på ørene hele tiden om jeg skal holde ut å sitte på fly, buss, tog eller whatever. Og disse wireless hodetelefonene fra Sudio Sweeden, eeeelsker jeg og bruker hele tiden!!

Et must på reise er en veske som er lett å hente ut penger og pass fra uten å måtte rote for mye. Her har jeg kurv fra Ellos, koffert fra Samsonite og bag fra Ganni). Man må også et comfy antrekk, som denne stretchy kjolen fra min venninne Celine Aagaards capsule kolleksjon med norske Elle & Il(som vi også fører på MagMaLou), og til slutt må man ha noen digge sandaler, som disse jeg fikk i bursdagsgave fra barna og er fra den britiske designeren Amanda Wakeley.

Da er man set to go!

Next Up: NEW YORK om tre uker!!!

Yeey, Can't Wait!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg