L I P C U R E!

Hey Beautifuls!!

Tenkte bare slenge inn en liten "quick-fix" til dere! Etter en uke i solen nå, er my lips in desperate need of peeling og fukt, og derfor testet jeg denne lille godsaken jeg har fått tilsendt fra leverandøren.

Først skrubbet jeg lippsa med en lipscrub jeg har fra før (fra Body Shop), før jeg trykket den munnformede masken mot leppene og lot den bli i 10 min. Står at 5 minutter er nok, men jeg tenkte det var greit å kjøre litt ekstra på.

Den sitter faktisk ikke så godt på, så man må liksom holde den på plass, eller typ tilte hodet litt bakover mens man kanskje ser på en Netflix-serie sidelengs, men alt i alt føltes den digg på og leppene føltes litt mere fuktig( les:mindre stramme!!) etterpå!!-And I know, let's not get dirty her, men jeg må jo kunne si det som det er uten at det blir oppfattet helt pervert liksom, hehe!

Så trenger du ei litta leppeboost, kan dette produktet være noe for deg!

Terningkast 5!

Klem//Marthe

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg