HØSTENS FAVORITT BUKSER!!

I går var det ganske kaldt, men jeg og en venninne bestemte oss for å trosse kulden og kose oss med en vin-lunsj på Tjuholmen og Bølgen og Moi åkke som! Den lunsjen skled ut til å vare i hele 8 timer, så noen glass vin og et par espresso martinis (min favorittdrink) senere, var det digg å krype opp i sengen og slenge meg inntil en varm hubby og sovne rett før midnatt!

Det eneste som er positivt med kaldt vær, er at jeg kan dra frem nye favorittbuksa mi fra Gestuz med gullknepping hele veien! Den er så råååååå, at jeg kommer sikkert til å bruke den ihjel til høsten. Det samme gjelder en sort snekkerbukse i skinn fra samme merke også, som jeg gleder meg veldig til å vise dere!

Jeg har aldri vært noe glad i rød/sort kombo på klær egentlig, føler det blir fort litt vel mye emo for min del, men denne røde rufflegenseren følte jeg faktisk funket til:)

Nå blir det faktisk en siste jobbdag i morgen, inkludert en liten tur hos de flinke jentene på Eco.Cult for å fixe håret, siden min faste frisør, Andrés, er på ferie. Og på fredag går turen til sommerhuset vårt på Narestø, like ved Arendal.

Blir ikke ordentlig sommer uten Sørlandet!

Gleder meg!

Snagas i morgen!!(Tror jeg har hørt litt for mye på ipoden til Synnøve & Vanessa, haha!)

//Marthe

Shades//Quay

Sweater//Gucci

Pants//Gestuz

Sandals//GANNI

Bag//DylanKain

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg