DENIM + DENIM!

Det er noe extra fresht med blå denim på sommeren, og på torsdag gikk jeg all in med både jakke og jeans til en hvit singlet og et tørkle rullet sammen til et belte og møtte noen venner på Delikatessen på Løkka for noen deilige drinks i solen!

Jeg går nesten aldri med håret utslått, men hadde akkurat fått fixa litt på sommersveisen hos flinke Ida på Eco.Cult på Frogner, og jeg ble faktisk så fornøyd at jeg kunne kaste strikken noen timer, haha! Håret mitt blir enten veldig fort gult om jeg bruker for varme toner eller for grumsete om jeg bruker for kalde, så veldig happy med resultatet av å blande inn lyse og kalde striper på toppen, mot noen mer strawberryvarme i underhåret mens jeg sparer ut min egen naturlige hårfarge.

Denne uka har det vært endel jobb innimellom koselige vennedater, masse gøy med kidsa og sjukt mange runder med klesvask!! Vaskemaskinen har seriøst ikke stått stille siden vi kom hjem fra Marbella forrige uke, og nå har jeg akkurat pakket kofferten på nytt igjen, faktisk! Jeg og mannen min drar først en liten svipptur til Slottsfjell i dag, før vi henter barna på i morgen igjen og drar et par uker til Sørlandet før jobbhøsten starter for fullt i august!!

Satser på masse chilltime i hengekøyen med gode bøker og bølgeskvulp mot ørene, som er sommerens balsam for sjelen!!

Goood helg a dere, og gjerne sjekk inn på instastory eller snap for poolparty updates på Slottsfjell med Redbull!!!(Du finner meg som "magmaloumarthe":)

(PS: frisørtimen er sponset.)

Klem//Marthe

Favo Jeans fra Black Orchid, et nytt merke vi har tatt inn på MagMaLou!

Jakke//vintagelevis

Singlet//Vince

Jeans//BlackOrchid

Heels//D&G

Svarf/Belt//BlackOrchid(MagMaLou)

Marte Krogh, Tomas Sæther og Selina Ekra Sei!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg