ROSES ARE RED…

Jeg nyter virkelig Sørlandslivet her på Narestø, og tidligere i dag dro vi ut sammen med et vennepar av oss og alle barna, til en strand som heter Ramsvika, bare noen få minutters båttur fra huset vårt. På instastory og snap (Magmaloumarthe) kan dere se flere videoer av denne lille perlen av ei strand, som også er perfekt for små barn, bare litt synd at vannet var sykt iskaldt i dag!!! Men rakk uansett å få tatt noen få bilder på berget også, iført den nye strikkagenseren fra Gestuz,som jeg er litt obsessive med for tiden og kan kjøpes på MagMaLou (97041888:)

Hvor fine er ikke de rød rosene??:):)

I morgen er det meldt sjukt fint vær, og jeg gleder meg til en lang og nydelig dag i solen og litt vin til kvelden!

Ønsker dere alle en nydelig tirsdag når den tid kommer! Nå skal jeg hoppe til sengs før Cinderella, og forhåpentligvis føle meg helt uthvilt når jeg våkner i morgen!

Buona Notte!!

Klem//Marthe

4 kommentarer

Siste innlegg