HEI FRA SØRLANDET!

Det blir ikke ordentlig sommer for meg uten de faste ukene vi girer ned fire-fem hakk fra hverdagslivet og flytter inn i sommerhuset vårt på Narestø. Strengt tatt er det svigermor og svigerfar som eier det, men de er så greie med at vi og barna får lov til å disponere både første og andre etasjen for oss selv, mens de liker seg best nede i kjelleren med direkte utgang til sjøsiden.

Og jeg virkelig ELSKER dette stedet. Og jeg ELSKER sjøen, skjærgårder og Sørlandet!

Noe av det beste jeg vet er å kjøre båt rundt øya. Vi har sikker kjørt samme løypa en million ganger de siste 17 årene, men jeg blir aldri lei og føler jeg ser eller legger merke til noe nytt hver gang.

Selv om jeg vet jeg burde ha jobbet endel denne uken, trenger jeg noen dager uten å tenke altfor mye på jobb nå, og heller konse på å stresse minst mulig for å please ryggen og nakken min som liker hektiske dager svært dårlig!

Nå får vi noen besøk fremover også, som jeg gleder meg masse til! Elsker å vise frem dette vakre stedet, og føler en slags nærhet og et eierskap til hele Narestø etter å ha tilbringt 17 sommere her. Men det håper jeg de fastboende kan tilgi meg for,hehe!

Ellers håper jeg dere fortsetter å følge med på snap og insta også, og fortsetter å stille masse spørsmål uansett om det skulle gjelde. Jeg blir superhappy for alle tilbakemeldingene fra dere der, hvertfall siden dere virker være mye mere beskjedne her inne på bloggen, haha!!:)

SEE YA!!

Klem//Marthe

Båtlivet ass!! Skal ikke mer til for å gjøre denna trønder-jenta happy!! Jo, forresten: konstant 21 grader i vannet hadde vært topp!!

Mitt chillsted på brygga!! Teppet er fra Lexington!

Maritim herlighet av en kjole!! Den er fra Gestuz og du kan bare ringe MagMaLou direkte om du ønsker å få tilsendt! Telefon:97041888//Mail:[email protected]

Kjører forbi dette huset hver dag med båten…Sikle, Sikle!! #skjærgårdsidyll

Vesken er fra Ellos og brillene fra Le Specks, som vi også har på MagMaLou!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg