NEW YORK DAY 1!!

Helllloooo New York, I've missed u!!

Jeg elsker absolutt alt ved New York og skulle gjerne ha bodd her noen måneder, men når man ikke kan det er det like greit å hoppe på et direktefly med SAS og tilbringe en langhelg her i ny og ne!

Jeg og mannen min avslutter sommerferien med noen barnefri dager her nå, sammen med vår Head Designer på byMAGMALOU, Andrea Johannesen, og kjæresten hennes, Stian.

Så blir ei litta inspirasjons- slæshings parenttstur før høsten tar oss tilbake til jobb og hverdag igjen.

Vi bor på The Standard i Meatpacking som er ei litta perle jeg har lyst til å lage et eget innlegg om når jeg har rukket å ta litt flere bilder. Men i skrivende stund har jeg akkurat spist frokost i sengen med utsikt over "hele" NY, så stemninga er på cirka tusen prosent!!

Selv om det småregner litt fra morningen av nå…

Det er meldt penere vær utover dagen, og da er planen å sykle bort til Central Park og henge der litt.

Men det var skikkelig kongevær i går, så da vi landet dro vi rett opp på takterassen til hotellet som heter "Le Bain", som byr på rosa lounger, gressmatte og den sjukeste utsikten over byen og Hudson River. Anbefaler dog å være der litt tidlig på dagen, på kvelden er det sjukehusfullt og man kan risikere litt høy turistfaktor, if u know what I mean.

Drinktips//Le Bain: "Island Lover"

Etter vi hadde tatt en drink på takterassen dro vi på Egg Shop i Nolita, som jeg har hørt skal være skikkelig bra, men ble rett og slett litt skuffa, både på mat og interiørfronten.

Går nok lett i glemmeboka mi I'm afraid…

Så tuslet vi hjemover igjen, tok et par drinker på veien, fixa oss litt og dro på det som kanskje er min favorittrestaurant of all times: TAO Downtown!

Har ikke vært i New York på 3 år, men drar alltid hit for jeg elsker interiøret, stemningen, følelsen og ikke minst maten!!! Hello hallibut with misosauce btw!!

Ting skjer jo fort i utelivsbransjen også, så var litt spent på om det fortsatt var like bra eller om det hadde forandret seg, men frykt ikke: TAO LEVERER!!

Og det koseligste av alt var at før middagen satte vi oss ned i drinkloungen pre-dinner, og plutselig kom det bort en skjønn norsk jente som lurte på om jeg var "MagMaLouMarthe"? Hun ville bare si fra om at hun hadde hatt på seg en kjole fra oss tidligere på dagen og at hun hadde fått sinnsykt mange komplimenter på gaten.

Det er så gøy!!!

Og jeg blir så glad når folk tør å si fra, for tilbakemeldinger fra alle dere som går i vårt design er alltid superviktig for oss og jeg smiler langt inni hjerterota av å tenke på at man lager plagg jenter føler seg skikkelig vel i!

Selv hadde jeg på meg enrosa jumpsuit fra sommerkolleksjonen vår, og jeg ble omtrent angrepet av en jentegjeng på toalettet som lurte på hvor de kunne få tak i den.

Gøy Gøy Gøy!

Etter Tao var jeg gira på å dra til Boom Boom Room, men resten var jetlagged og ville chille, så dro hjem rundt midnatt.

Fikk en lang god natt søvn i det minste da, hehe!

Men nå må vi komme oss ut!

BECAUSE NEW YORK NEVER SLEEPS!!!!

Sees på snap og instastory!!

//Marthe

Outfit:

Tee//Munthe

Pants//Gestuz (Both MagMaLou)

Top picture:

Knit/Munthe

Pants//Gestuz

Shades//Quay

Bag//YSL

Scarf//Gucci

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg