BYE SUMMER, HELLO FALL!!

Nå er en lang sommerferie over, og høsten kommer snikende med flere spennende jobbprosjekter. Først ut er visningen vår Vanessa Rudjord X byMAGMALOU 24.august, så følger vår aller første skokolleksjon i samarbeid med Sapatos i oktober og noen foreløpige hemmelige prosjekter i november, så her er det bare å holde seg fast.

Men med mine utfordringer med en vrien rygg og nakke, har jeg også takket ja til å følge et gruppeprogram på Smerteklinikken på Ullevål, så hver tirsdag denne høsten skal jeg møte andre i samme situasjon og få hjelp av både en psykolog, nakke og smertespesialist for å lære meg å håndtere disse plagene på best mulig måte.

Håper det funker for å si det sånn!

Men de dagene jeg våkner med smerte og føler meg kjip og trøtt, er trikset å kle seg i litt happy colours for ekstra energi!

Elsker rødt for tiden, og denne strikkekjolen og skolettene med blomster kommer til å bli en favoritt fremover!

Hva er din happy colour??

//Marthe

Dress//Gestuz//MagMaLou

Boots//SteveMadden//MagMaLou

Scarf//Gucci

Bag//YSL

Shades//LeSpecs//MagMaLou

2 kommentarer
    1. Jeg sliter med det samme. Legen har bedt meg om å kle meg i ull (foreksempel ulltrøye) nærmest kroppen da det skal lindre! Kanskje dette er ett kult tips til at du kan designe litt trendy baseplagg i ull da?? Tenk deg gensere i ull som er så fin at man kan bruke de i hverdagen, coole batches, etc. Noe litt annerledes enn de kjipe sort/grå/hvit baseplaggene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg