FASHIONINFLUENCERS THROWING A THREE DAYS WARDROBE DETOX POP-UP STYLE!!

Hey U Guys!

Vet ikke med dere, folkens, men selv må jeg innrømme at jeg nesten har hatt litt issues med å puste om dagen, for det er et ganske så tett program fremover på alle fronter, og i dag har kroppen gått på en kjempesmell. Er ikke et eneste sted i kroppen som ikke gjør vondt kjennes det ut som, så i dag har jeg prøvd meg på to litt rolige treningsøkter i et forsøk på å holde kroppen i gang…La oss håpe det har en positiv effekt på morgendagen og at jeg er tilbake i kjempeform på torsdag igjen, for da arrangerer jeg og fire venninner en skikkelig kles-detox i pop-up form!

Vi har ryddet både høyt og lavt etter godbiter i både kjellere og på loft, så her blir det maaaaase fantastiske treasures av både vintage, second hand og litt nytt som kan bli ditt for en supernice pris!

So, who's throwing this pop-up pardey??

Annabel Rosendahl er en høyt respektert moteblogger og tidligere innkjøpssjef på Høyer, Celine Aagaard er en internasjonal moteprofil og driver nettmagasinet envelope.no, Line Langmo er en anerkjent kjendisstylist, strikkebokforfatter og moteblogger og til slutt har vi Marte Krogh, som har lang fartstid som "moteikon", now turned designer med et eget studio i Behrensgate på Frogner.

Siden du leser akkurat dette innlegget, regner jeg med du har vært her inne før og kjenner til meg litt i hvertfall. Men for nye lesere , så er jeg Marthe Kveli Valeberg, bedre kjent som "magmaloumarthe" på sosiale medier, etter at jeg startet butikken MagMaLou på Frogner og klesmerket "byMAGMALOU", etter mange år som stylist og make-up artist i bransjen.

Vi satser på masse folk og god stemning, og håper vi sees i Skovveien 8 på Frogner(nabolokalet mellom Baker Hansen og MagMaLou) denne uka! Vi holder åpent mellom 10-17 på torsdag og fredag, og til kl.16 på lørdag!

Kom å slå av en prat da vel, og/eller gjør et superkjapt kupp hos noen av Norges mest velkledde kvinner! (Sa hun litt ubeskjedent, tihi;)

See ya'll!!

//Marthe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg