BLIR DET IKKE RUNWAY SHOW??

Goood tirsdag alle sammen!

Fikk såååå mange koselig meldinger tidligere i dag på både instastory og SMS etter jeg la ut at jeg var på Smerteklinikken i dag, istedenfor å få med meg første dag av Oslo Runway!!

Kan berolige alle som lurte om at det er veldig udramatisk altså. Det er ikke noe verre en at jeg skal være der hver tirsdag i 8 uker til fremover for å gå på noe som heter smertemestringskurs. Det høres sikkert sjukt døllt ut, men når man har gått i lang lang tid med mye smerter så blir man litt kokko rett og slett, og da er det greit å lære seg litt teknikker på hvordan man skal deale med en del sånne kjipe greier som kommer med å sånne teite vondter!

Sikkert noen av dere som har slitt med det samme i enten korte eller lange perioder og vet hva jeg snakker om, men jeg har slitt med daglige smerter i mange år, spesielt det siste året hvor nakken har vært helt "skækk" også, hehe.

Og når kroppen mobiliserer ved å bruke så mye energi på dette, "shutter" den omtrent ned andre funksjoner i kroppen, som for min del betyr at jeg har blitt veldig glemsk, har dårlig konsentrasjonsevne, er ekstremt lydsensitiv og kan bli veldig rastløs og irritert over helt normale ting. Det påvirker også blant annet søvn, energi og humøret, så dere skjønner sikkert at det er supert å få hjelp med å få litt mere kontroll på disse sakene.

MEN, det betyr ikke at det ikke blir visning av Vanessa Rudjord x byMAGMALOU på torsdag!!!! Heldigvis er vi ganske bra i rute, så det gjenstår bare noen få siste detaljer før vi åpner dørene på Pigalle om et par dager. Men jeg mister da de andre visningene da, og det er skikkelig dritt! Hadde jo veldig lyst til å dra på blant annet byTimo, Fam og Tom Wood sine shows i dag, men tusen takk til sosiale medier som gjør at det føles ut at man omtrent like gjerne kunne ha vært der selv, uansett hvor man er!! Anyways, gleder meg til torsdag!

Håper vi sees her igjen snart, og om du vil blir jeg superglad om du følger live-streamen av showet vårt også på Instastoryen min: "magmaloumarthe"!

Hei nuh!!:)

//Marthe

Shirt//Gestuz

Jeans//BlackOrchid

Scarf//Gucci

Shades//Quay

Bag//Ellos

Earrings//DulongFineJewellery

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg