GRØNT ER SKJØNT!

God fredag alle sammen!

Jeg har akkurat kommet hjem fra stoffmessen i Paris, og gleder meg veldig til å starte jobbe med en helt ny kolleksjon som vi skal vise frem i januar!

I tillegg gleder jeg meg syyyykt til vi kan vise dere vår lille skokolleksjon som snart slippes i butikk også!

I mellomtiden skal jeg nå nyte noen hjemmekjære uker med barna, etter en litt hektisk høst så langt.

I tillegg sier kroppen min fra at den trenger litt hvile, da det går endel opp og ned med disse rygg-og nakke smertene som gjør meg litt kokko til tider.

Men skal absolutt ikke klage! Er så takknemlig for alt positivt som skjer om dagen, så det er bare å bite tenna sammen noen ganger og se fremover…

Yoga og hvile skal stå i fokus nå, og det hjelper også å svøpe seg inn i yndlingsfargen min grønn, som virker beroligende på både kropp og sjel spør du meg!!

Den smaragdgrønne pysjamasaktige buksen fra ByMalina er en av høstens favoritter. Matchet med min olivengrønne skinnjakke fra Stand Official og et blomstrete skjerf fra Gucci er jeg klar for en ny høstmåned!

Sees på snap og insta, og ha en nydelig helg!

Klem//Marthe

Hele antrekket kan kjøpes på MagMaLou på Frogner!

#egenreklame

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg