Z U N D A Y!!

For en deilig helg!!

Full avslapning og 100% familytime var helt perfekt denne helgen, så fikk fullladet batteriene til en ny uke.

Fredagen la vi oss supertidlig etter en sofakveld med The Voice (Heia Martin!) og So You Think You Can Dance, og stod opp tidlig for å trene på lørdag morgen. Men det ville ikke ryggen min, så endte opp på kontoret til kiropraktoren min på Røa istedet! Mitt aller best tips forresten om du trenger verdens beste knekkemann! Han heter Thorleif Monsen og holder til på Røa Kiropraktor klinikk!!

I går kveld fikk vi superkoselig middagsbesøk av vennepar Hedda og Kenneth og deres lille baby Fillipa, og mannen min som er typ helt rå på kjøkkenet om jeg får lov til å si det selv, disket opp med en fæb tre-retter:

Forrett:

Laksetartar med syltet rødløk, ørretrogn og pisket Røros rømme.

Middag:

Pannestekt torsk med soppstuing, spinat, kastanjer, trøffel og sellerirotpuré som svømte i en fantastisk rødvinssaus tilsatt en dasj cognac.

Dessert:

Bakte epler fra hagen med honning, sukker og kanel drysset med ristede nøtter servert med økologisk vaniljeis ved siden av.

Såååå digg!!!

Det jeg elsker mest av alt om høsten er å pynte bordet med masse blomster, tenne på stearinlys og invitere masse venner over til middag når kveldene blir mørke og lange, så om du står på telefonlista mi får du garantert en invitasjon før jul en gang, haha!

Eller kanskje jeg faktisk skal invitere en av dere lesere hjem til meg??

Hey!! Det hadde jo faktisk vært superhyggelig!!!!!

Hvis noen har lyst, legg igjen en kommentar nedenfor eller send meg en PM på insta eller snap (magmaloumarthe) om hvorfor du ønsker å komme, så inviterer jeg gjerne et par av dere over på middag en dag, hvor vi kan starte vorspielet på MagMaLou (butikken min på Frogner) med hår, sminke og styling før vi drar hjem til meg etterpå!

Jeey, hvorfor har jeg ikke tenkt på det før!! Det blir jo dødskoselig! Håper bare noen har lyst til å komme da, tihi!!

Ellers i dag har vi bare chillet og kost masse med barna som vi har gjort hele helgen, bortsett fra en liten tur ned til Løkka for å spise lunsj med et vennepar av oss, Tomas og Samira, på Trattoria Poppulare. Har bare vært der én gang før, og det er ganske hyggelig og barnevennlig, men ikke så veldig imponert over maten too be honest.

Anyways, rakk å få ut noen plagg på Tise i dag også, så om du er sugen på noe nytt( eller pent brukt), kan du sjekke ut profilen min der som er under samme profilnavn som her!

Aiight, nå er det bedtime, og jeg håper virkelig jeg våkner til noen hyggelige meldinger fra noen av dere lesere som har lyst på en liten helaften med meg før jul engang!

Jeg gleder meg hvertfall!!

Klem//Marthe

Ootd:

Coat//VanessaRudjordXByMAGMALOU

Knit//Gestuz

Leggings//Casall

Trainers//Asfvalt

Scarf//Gucci

Hair: Eco.cult @ Frogner

9 kommentarer
    1. Å så gøy det hadde vært da!Men jeg bor i Haugesund… 😉 Jeg elsker selv å lage mat og setter stor pris på et godt måltid! 😀 Var i Oslo forrige uke i bryllup og hadde tenkt å besøke butikken din, men ble dessverre ikke tid. Ut i fra hva jeg har sett har du akkurat den miksen av klær og tilbehør som jeg liker! Neste gang skal jeg absolutt komme innom! Ha en fin uke! Klem 🍃🍂🍁

    2. Sykt lyst å komme på besøk – og ikke minst stæsje i butikken. Elsker å komme innom der, ingen andre steder med så god kundeservice.

    3. Monica: Du får si fra om du vil være m på trekningen likevel da!:) Ellers er du mer enn hjertelig velkommen til oss på MAGMALOU neste gang du kommer!! Stor klem, Marthe

    4. Ja sleng meg med i trekningen! 😀 Jeg kan nok ta meg en Oslo tur igjen om jeg skulle være så heldig å vinne! 🎉

    5. Åhh det havde været hygge..og få lidt gode tips og endelig få lidt tid til å gjøre mig lekker!! er selv tvillingemamma så får ikke så meget tid til annet end barn, jobb, barn, sambo og barn🙈😘

    6. Kanskje for sent men jeg vil veldig gjerne være med!
      Så kult gjort. Digger stilen og bloggen din Marthe:)
      Hilsen Gry.

    7. Gry: Så hyggelig! Nå har jeg allerede kontaktet de som vant, men mulig jeg gjør dette senere en gang også, så bare følg med videre:) Ha en nydelig søndag videre! Klem, Marthe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg